Ruilen en Retourneren
Wat zijn de regels voor het retourneren en ruilen?
Uiterlijk 14 dagen na ontvangst van je bestelling is het mogelijk om een artikel te retourneren. De geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd, ongebruikt en voor zover mogelijk in originele verpakking, met aangehecht prijskaartje, voorzien van een ingevuld retourformulier, worden aangeleverd. Het eenmalig passen van kleding wordt niet beschouwd als gebruik.
Sluit het ingevulde retourformulier bij het artikel in de verpakking. Het retourformulier kan je terug vinden in de bevestigingsmail van jouw bestelling. Lever de retourzending binnen 14 dagen na ontvangst af bij het dichtstbijzijnde servicepunt van PostNL of DHL of in onze winkel in Rijssen. Zodra wij de bestelling retour ontvangen, krijg je per e-mail een bevestiging van ontvangst. Het aankoopbedrag wordt vervolgens teruggestort op dezelfde rekening waarmee de bestelling oorspronkelijk is betaald. Let op; het kan 14 dagen duren voordat het bedrag weer op jouw rekening staat bijgeschreven. De geretourneerde artikelen kunnen naar onderstaand adres worden gestuurd.
Wessels Mode
Elsenerstraat 27
7461 DM Rijssen
Welke kosten worden er gerekend voor het retour zenden?
De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening.
Kan ik de bestelling omruilen?
Als je een artikel wilt omruilen, dien je het gewenste artikel opnieuw te bestellen. Het artikel dat niet naar tevredenheid is, of niet past, stuur je via onze normale retourprocedure terug. Je kunt er ook voor kiezen om het artikel in onze winkel te ruilen. Het eventuele verschil wordt op jouw rekening teruggestort of je betaalt het verschil bij in geval het artikel duurder is.
Wat moet ik doen als er een verkeerd of beschadigd artikel geleverd is?
Wanneer je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangt, kan je dit aan ons retourneren. Op het retourformulier geef je dan aan dat het om een verkeerde levering of een beschadigd artikel gaat. Wij beoordelen de klacht en storten daarna eventueel de gemaakte verzendkosten terug.
Heb een klacht?
Ben je niet tevreden over een artikel of dienst? Neem dan gerust contact met ons op, zodat we op zoek kunnen gaan naar een passende oplossing. Dit kan via de email aan webshop@wesselsmode.nl of telefonisch via +31 (0)548-541569.