Veel gestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Binnen Nederland door PostNL: Op werkdagen voor 15:00 uur besteld, de volgende dag in huis of in sommige gevallen een werkdag later.
Buitenland: Op werkdagen voor 15:00 uur besteld, dezelfde dag nog aangeboden bij de post.

Worden er verzendkosten berekend?
Nederland: Wij rekenen geen verzendkosten voor bestellingen boven de € 50,-. Voor bestellingen in Nederland onder de € 50,- betaalt u € 4,95 verzendkosten.
Buitenland: Voor bestellingen vanuit het buitenland betaalt u € 9,95 verzendkosten.

Wat zijn de kosten bij een retour?
Breng je het artikel terug in de winkel? Dan hoef je geen retourkosten te betalen. In alle andere gevallen betaal je zelf de kosten om het artikel retour te sturen. Lever het pakketje in bij het dichtsbijzijnde PostNL of DHL punt. De kosten voor het Retourneren via Post NL zijn ongeveer € 6,75 bij een klein pakketje en bij brievenbus formaat ongeveer € 4,25.

Na hoeveel dagen mag ik het artikel nog retour sturen?
Het retour zenden van de bestelling is mogelijk tot uiterlijk 14 dagen na ontvangst van het pakketje. Voorwaarde is wel dat het prijskaartje nog aan het artikel zit en het niet gedragen is en/of gebruikssporen laat zien.

Wat moet ik doen als er een verkeerd of beschadigd artikel geleverd is?
In dat geval vragen wij je altijd om contact op te nemen via de mail: webshop@wesselsmode.nl. Binnen 2 dagen ontvang je een reactie van ons. Uiteraard zijn we telefonisch bereikbaar op 0548-541569.

Waarom kan ik niet met Klarna achteraf betalen?
Klarna kan om verschillende redenen de betaling afwijzen. Check altijd goed of alle gegevens kloppen en gebruik altijd je eigen gegevens zoals geboortedatum en telefoonnummer. Uiteraard kun je zelf contact opnemen met Klarna indien het niet lukt. In verband met de privacy van jouw gegevens mogen wij hier geen rol in spelen. Na hoeveel dagen moet ik betalen bij Klarna (achteraf betalen)? Nadat je bestelling is bezorgd, kun je op je gemak alles bekijken en passen. Je ontvangt per e-mail een betaaloverzicht van Klarna. Je krijgt 14 dagen de tijd om te betalen. Dit kan je ook eenvoudig via de Klarna app doen.

Worden er betaalkosten berekend bij een Klarna betaling?
Er worden geen extra betaalkosten in rekening gebracht.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als je een bestelling hebt geplaatst en daarbij de betaling hebt afgerond, ontvangen je van ons per mail een orderbevestiging. Hierop staat een overzicht met jouw bestelde artikelen. Van PostNL ontvang je bovendien een track & trace waarmee je het pakketje kunt volgen. Mocht je geen bevestiging ontvangen check dan of het mailadres goed is ingevuld bij het bestellen en stuur ons een mail of bel ons.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Omdat alles direct wordt verwerkt inclusief de betaling is het helaas niet mogelijk om te annuleren. Uiteraard is het mogelijk om direct na ontvangst het artikel retour te sturen waarna de betaling ook zal worden terug gedraaid. Kan ik het pakketje retour brengen in de winkel? Ja, je kunt jouw pakketje gratis retour brengen in onze winkel in Rijssen. Wanneer er al online betaald is dan ontvang je het geldbedrag uiterlijk binnen8 dagen terug op je rekening.

Spaar ik ook punten met mijn webshop aankopen?
Mocht je als klant vaker bij ons in de winkel komen en heb je een klantnummer dan zullen wij ook de webshop aankopen boeken op dit nummer en spaar je dus ook voor een kledingcheque van €15,-. Helaas is het nog niet mogelijk om met de kledingcheque in onze webshop te betalen. Dus mocht je een kledingcheque ontvangen dan zien wij je graag in de winkel. Mocht dat echt niet lukken stuur ons dan een mail waarna wij contact met je gaan opnemen voor een oplossing. Bellen mag ook.

Toen ik een artikel in mijn winkelwagen legde, was het op voorraad, maar bij het afrekenen was het uitverkocht. Hoe kan dit?
Een artikel wordt pas gereserveerd als de bestelling is afgerond en is betaald. Het kan zijn dat het product op voorraad was toen jouw artikel in de winkelwagen werd geplaatst, maar tijdens de bestelling uitverkocht raakte. Wacht daarom niet te lang met het afronden van een bestelling.

In de winkel zie ik meer merken en producten dan ik online terug kan vinden, klopt dit?
Het aanbod op de webshop en in onze fysieke winkel kan in sommige gevallen verschillen van elkaar. Niet alleen op merkenniveau, ook op productniveau. Uiteraard doen wij ons best om zoveel mogelijk ook in de webshop te plaatsen.

Ik ben verhuisd, hoe geef ik mijn nieuwe adres door?
Je kan via diverse kanalen contact met ons opnemen, zodat wij dit voor je kunnen aanpassen.

Ik heb een nieuw mail adres
Je kan via diverse kanalen contact met ons opnemen, zodat wij dit voor je kunnen aanpassen.

Wat als één van de artikelen niet voorradig is, wanneer ontvang ik dan mijn bestelling?
De artikelen die onverhoopt niet op voorraad zijn, kunnen niet worden geleverd. Het aankoopbedrag wordt in dat geval zo snel mogelijk terug gestort. De overige artikelen van jouw bestelling worden naar je verstuurd.

Zijn de prijzen in de webshop in- of exclusief BTW?
De prijzen in onze webshop worden weergegeven inclusief BTW.

Heb je een klacht?
Ben je niet tevreden over een product of dienst? Neem dan contact met ons op, zodat we op zoek kunnen gaan naar een passende oplossing.

Kan ik bij jullie cadeaubonnen bestellen of afhalen?
Jazeker, onze eigen cadeaubonnen (Giftcard) zijn verkrijgbaar in onze winkel en webshop voor elk gewenst bedrag. Naast onze eigen Giftcard kun je ook kiezen voor de RijssenHoltenPas of de Fashioncheque. Op dit moment is het alleen mogelijk om onze eigen Giftcard online te bestellen.

Zijn de cadeaubonnen online te besteden?
Op dit moment kun je in onze webshop alleen met de Fashioncheque en de RijssenHoltenPas online betalen. Onze eigen Gift card zijn helaas online nog niet in te wisselen.