Hoe te bestellen

BESTELLEN

Hoe kan ik bestellen? 
Bestellen via onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van uw keuze. Vervolgens kiest u de juiste maat en klikt op ‘Bestellen’. Nu heeft u het gewenste artikel in uw winkelwagen geplaatst. Vanuit hier kunt u de betaling afronden of verdergaan met winkelen. Wij gaan zorgvuldig om met uw gegevens en verstrekken geen persoonsgegevens aan derden. Meer informatie bij privacy statement.
0 Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden

Wanneer uw bestelling compleet is, klikt u op 'Afrekenen' en volgt u de stappen in het betalingsproces.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt uw bestelling op verschillende manieren betalen, namelijk met:

  • iDEAL
  • Klarna
  • Creditcard

Worden er betaalkosten berekend?
Wij rekenen geen betaalkosten voor betalingen met iDEAL.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als u een bestelling heeft geplaatst en de betaling is afgerond, krijgt u van ons een orderbevestiging per e-mail. Hierin staat een overzicht van de door u bestelde artikelen.

VERZENDEN

Worden er verzendkosten berekend?
Nederland: Wij rekenen geen verzendkosten voor bestellingen boven de € 50,- indien verzonden met PostNL. Voor bestellingen in Nederland onder de € 50,- betaalt u € 4,95 verzendkosten.
Buitenland: Voor bestellingen in buitenland betaalt u € 9,95 verzendkosten.

 

 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Nederland: Als u voor 13:00 uur heeft besteld, binnen 1-2 werkdagen in huis. Geen bezorging op maandag, zondag en feestdagen.
Buitenland: Als u voor 13:00 uur heeft besteld, binnen 2-3 werkdagen in huis. Geen bezorging op maandag, zondag en feestdagen.

Spaar ik ook punten met mijn webaankoop?   
Nee, met uw aankoop via de webshop spaart u geen punten.


RETOURNEREN

Wat zijn de regels voor het retourneren en ruilen?
Binnen uiterlijk 14 dagen na ontvangst is het mogelijk om een artikel te retourneren. De geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd, ongebruikt en voor zover mogelijk in originele verpakking, met aangehecht prijskaartje, voorzien van een ingevuld retourformulier, worden aangeleverd. Het eenmalig passen van kleding wordt niet beschouwd als gebruik.

Welke kosten worden er gerekend voor het retour zenden? 
Nederland: Bij retourneren in Nederland, bedragen de retourkosten € 4,95.
Buitenland: Bij retourneren vanuit het buitenland, zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Wat is de procedure bij een retour?
Nederland: Sluit het ingevulde retourformulier bij het artikel in de verpakking. Het retourformulier kunt u terug vinden in de bevestigingsmail van uw bestelling. Lever de retourzending binnen 14 dagen na ontvangst af bij het dichtstbijzijnde servicepunt van PostNL in of in onze winkel in Rijssen. Zodra wij de bestelling retour ontvangen, krijgt u per e-mail een bevestiging van ontvangst. Het aankoopbedrag wordt vervolgens teruggestort op dezelfde rekening waarmee de bestelling oorspronkelijk is betaald. Let op; het kan 14 dagen duren voordat het bedrag weer op uw rekening staat bijgeschreven.
Buitenland: Binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling kunt u de retourzending zelf terug sturen naar:
Wessels Mode
Elsenerstraat 27
7461 DM Rijssen

Sluit het ingevulde retourformulier bij het artikel in de verpakking. Het retourformulier kunt u terug vinden in de bevestigingsmail van uw bestelling. Zodra wij de bestelling retour ontvangen, krijgt u per e-mail een bevestiging van ontvangst. Het aankoopbedrag wordt vervolgens teruggestort op dezelfde rekening waarmee de bestelling oorspronkelijk is betaald. Let op; het kan 14 dagen duren voordat het bedrag weer op uw rekening staat bijgeschreven.

 
Kan ik de bestelling omruilen?
Als u een artikel wilt omruilen, dient u het gewenste artikel opnieuw bestellen. Het artikel dat niet naar tevredenheid is, of niet past, stuurt u via onze normale retourprocedure terug. U kunt er ook voor kiezen om het artikel in onze winkel te ruilen. Het eventuele verschil wordt op u rekening teruggestort of u betaalt het verschil bij in geval het artikel duurder is.


KLACHTEN

Wat moet ik doen als er een verkeerd of beschadigd artikel geleverd is?
Wanneer u een verkeerd of beschadigd artikel ontvangt, kunt u dit aan ons retourneren. Op het retourformulier geeft u dan aan dat het om een verkeerde levering of een beschadigd artikel gaat. Wij beoordelen de klacht en storten daarna eventueel de gemaakte verzendkosten terug.

Heeft u een klacht?
Bent u niet tevreden over een artikel of dienst? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kan via de email aan webshop@wesselsmode.nl of telefonisch via +31 (0)548-541569.